خط نگــــــار

دست نوشته های بهرام واحدی

خط نگــــــار

دست نوشته های بهرام واحدی

شما هم نویسنده اید؟
آیا مایلید خط نگار باشید؟ پس لطفا با یکی از راه های ارتباطی بلاگ به من اطلاع بدید تا در زودترین فرصت بکی از خط نگاران این بلاگ شوید.

بهرام واحدی هستم، علاقه مند شدید به فرهنگ و ادبیات کهن پارسی. متولد افغانستان و تحصیل کرده در استان بوشهر ایران. زبان مادریم پارسی دری هست اما برای نوشتن مطلب یا مقاله بیشتر به زبان پارسی ایرانی (فارسی) تکیه دارم چون فکر می کنم تا حدودی این زبان کامل تر و رساتر هست. هنر نویسندگی را دوست دارم و احترام خاصی به این پیشه قائلم.

















ساقی عشق

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ق.ظ

این هم یکی از سروده های جدیدم هست به نام ساقی عشق ...


            با سلام ای ساقی عشق          نامه ای بر تو نگارم
            نامه را نزدت نگهدار                   تا رسـد دست بهارم
            آن بهار مسـت و شیرین             آن بهار می پرست
            آن که روی همچو ماهش           شیشه ی عمر من است
            آن بهار ســرونازم                     آن بهار سینه چاک
            آن که یک روزش نـبیـنم              روزگارم گشته خاک
            ساقیا مستی کن امشب           راز دل خواهم بگویم
            ترسم از حرفم برنجی                من بگویم یا نگویم
            ساقیا بهار نازم                        آن بهار سرونازم
            ساقیا شیشه ی عمرم              روزگار سرفرازم
            همه و همه تو هستی              تو بهار می پرستی
            بگذار امشب کنارت                   بر به بر با تو بخوابم
            تو مه بی تاب من باش              همچو شمس بر تو بتابم
            لب به لب تا صبح فردا               همه خوابم را بدر کن
            کوری چشم حسودان               چادر عشقم به سر کن
            ساقیا یادم کن امشب              تا خیالت را ببوسم
            تا ابد با تو بمانم                      زیر خاک با تو بپوسم
            نامه در دستان توست              ساقی شیرین سخن
            امشب این نامه نگهدار             زنده کن فردای من
            بگذار آخر نامه                        نامی از خود ببرم
            تا نگویی من خرابم                  بی نشان و بی سرم
            نام من بهرام مستان               شهرتم ساقی عشق
            نامه را بر خود نوشتم               نه به تهران و دمشق

                                          

                                                                                   ..:: بهرام واحدی ::..


  • بهرام واحدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی